Empunya Blog

My photo
Selangor, Malaysia
Tidak liberal. Tidak radikal. Cuma sederhana/average/moderate. Di tengah-tengah. Tu sebab selalu stuck.

Thursday, 11 March 2010

Beberapa Part (1)

Hari ni je dah berapa kali aku tengok jam tangan.
Tapi sekadar tengok je.
Aku tak ambil perhatian pun pasal kedudukan jarum panjang atau jarum pendek.
Jarum saat takde, sebab... well, FOSSIL kan? Hehe.
Bila aku tengok jam aku, aku pun tak pasti apa yang aku tengok sebenarnya.
Kenapa otak aku bagi arahan suruh tengok jam pun aku tak tahu.
Tapi tangan dan mata aku pasti akan memberi refleks kepada satu sama lain, agar kelakuan tengok jam itu berlaku.
Apa yang aku fikirkan masa aku tengok jam itu pun aku tak tahu lah.
Keadaan luar sedar mungkin.
Tapi tadi petang aku tengok jam lagi sekali.
Baru aku terpikir.
Hari ni je dah berapa kali aku tengok jam tangan.
Tapi sekadar tengok je.
Aku tak ambil perhatian pun pasal kedudukan jarum panjang atau jarum pendek.
Jarum saat takde, sebab... well, FOSSIL kan? Hehe.
Bila aku tengok jam aku, aku pun tak pasti apa yang aku tengok sebenarnya.
Kenapa otak aku bagi arahan suruh tengok jam pun aku tak tahu.
Tapi tangan dan mata aku pasti akan memberi refleks kepada satu sama lain, agar kelakuan tengok jam itu berlaku.
Apa yang aku fikirkan masa aku tengok jam itu pun aku tak tahu lah.
Keadaan luar sedar mungkin.
Bila dah kembali sedar, baru jelas segala2nya.
Dah pukul 5.50 petang dah.

7 comments:

Siti Rahmah Binti Bahrom said...

ahaha... penat aku bace!

Mizah Adam said...

syabas ema!

HaWaAdAm said...

hampeh!

Mizah Adam said...

apa lak hampeh?

::Adieb Budak Nakal:: said...

haha8 miza menekankan FOSSIL..muehehe

HaWaAdAm said...

dua kali ulang benda yg sama...aku tertipu..hehe...

Mizah Adam said...

haha hawa! mcm tak bese.... eheee