Empunya Blog

My photo
Selangor, Malaysia
Tidak liberal. Tidak radikal. Cuma sederhana/average/moderate. Di tengah-tengah. Tu sebab selalu stuck.

Wednesday, 1 February 2012

Jackie Chan is my Favourite Meme

Tadi mak suruh pergi kedai. Beli sardin setin dengan telur sepuluh biji.
Ok.

Sampai kedai, pilih pilih, siap, pergi kaunter.
Mamak tu kata "Lapan ringgit pat posen"
Huh?

Dari poket, aku bawak keluar,
Sekeping merah, tiga keping biru.
Aku pun cakap "Alamak, tak cukup pat posen!".

Mamak tu sengih.
"Tarak cukup??"

Aku tengok balik.
Eh, eh!!!
Okay, yang penting di sini, buat poker face!!
Aku pun hulur jelah yang merah sekeping tu kat dia.

Ya, aku mengaku aku adalah pelajar tahun ketiga di sebuah universiti yang lemah gilaaaaa mencongak dan aku mengaku jugak yang tadi kepale hotak aku aku short-circuit sikit lepas tengok benda yang belum rasmi tapi dah konfem. (Belum rasmi tapi dah konfem, cane uh??)

Aku yakin dan pasti, kalau mamak tu 9gagger, mesti dia buat muka gini:




Ehehehe.



8 comments:

dee said...

huah huah huah XD

LeNsA said...

hahahahaha...:P

sparkling_deepred said...

memey norman hakim u dun like?

λ””μ•Όλ‚˜ said...

asyk meme je.. part ni kelemahan aku, pyh nk tngkap haha

Mizah Adam said...

memey norman tu ape... xmo2.

ko ni mmg lmbt ler.. hahaha. kene blaja dgn amir lglah bab meme2 nih.. ooops. >.<

MOHD SANIY said...

haha..haha..haha lawak seyh

Mizah Adam said...

eh eh saniy! terharunya aku ko singgah blog aku. wahahha. tq2. true story bro.

HaWaAdAm said...

mamak tu bantai gelak guling2 lps ko blah dr kedai dia..kuikui