Empunya Blog

My photo
Selangor, Malaysia
Tidak liberal. Tidak radikal. Cuma sederhana/average/moderate. Di tengah-tengah. Tu sebab selalu stuck.

Saturday, 26 November 2011

Decided!

Maka dengan ini saya telah mengambil keputusan untuk mengumpul wang saya hingga mencecah RM10k. Angkat satu set, tambah itu ini, module bagai, ya saya rasa RM10k itu cukup.

Selepas menggunakan RM10k itu, saya perlu mengumpul kembali wang untuk kegunaan masa depan.

Duniawi betul saya ini. Ish3.

http://www.roland.com/products/en/TD-9K/

this baby yeah you got that right
*drooling*


3 comments:

LeNsA said...

gud luck2!!
ak baru dpt smpan rm1k..then guna ntuk next year nya benda..melepas 3ds ak..huahuahua

suhailah salahuddin said...

beli benda lain lagi berguna kot..xpun g naik haji..haha..

Mizah Adam said...

tula, kan sy da ckp kat atas tu.. duniawi betol saya nih! hewhewhew