Empunya Blog

My photo
Selangor, Malaysia
Tidak liberal. Tidak radikal. Cuma sederhana/average/moderate. Di tengah-tengah. Tu sebab selalu stuck.

Friday, 4 November 2011

Cinta

Aku memang kena bercinta sekarang ni. 
Biarlah yang lain nak cemburu pun, peduli ape aku.
Bukannya aku terus lupakan yang lain kalau aku bercinta dengan yang satu ni.
Aku tak mahu kecewa lagi.
Maka aku perlu bercinta bersungguh-sungguh kali ni.

Wahai PHY3401, atau nama manja awak EM.
Sudi apalah kiranya kita bercinta?
:)

p/s: Eh kemonlaa, dari first sem xdpt2 lagi ni... =.="

3 comments:

Miss AmpsRosak said...

hehehe bercinta dengan manusia dah ye dak????

sparkling_deepred said...

hensem tak EM ni? kalau hensem ok la tp tp kalau tak hensem pun kena dptkan dia jugak. Maksu, Syahmi kirim salam peace.

Mizah Adam said...

EM ni.. hensem, cuma kompleks sikit sifat dia. kene take time gak nak paham personaliti EM nih. huhu.

Yelah, syahmi. peace jugak yaw. Ilalliqa'!