Empunya Blog

My photo
Selangor, Malaysia
Tidak liberal. Tidak radikal. Cuma sederhana/average/moderate. Di tengah-tengah. Tu sebab selalu stuck.

Saturday, 24 September 2011

Camni Camtu Pun Macamana lah

Assalamualaikum semua. Salam Satu Malaysia.

Ceritanya simple. Camni je.
Aku dah masuk 3rd year. Dah penat ke sana ke mari tunjuk muka. Biarlah yang baharu pula tunjuk muka. Kalau tidak nanti asyik aku saja, orang naik muak. In a shorter and sentap way, aku dah malas.

Cerita yang ni pulak pusing sikit. Camtu lah pulak.
Aku dah masuk 3rd year. Mak dah suruh bukak mata. Okay fine. Bukak jelah mata. Yang ada ni, kalau nak cakap nak, kalau taknak cakaplah taknak. Senangkan kerja orang ape kalau kau bagitahu awal-awal. Senang hatilah juga kiranya aku nak bukak mata pandang tempat lain, kalau kau kata kau taknak. Ni apa pun tarak. Kan dah ada yang kata AKU pulak yang test market. Suudahhh.

Macamana pun. Aku nak enjoy 3rd year aku di sini. Sehebat mungkin. :D

p/s: Aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kepada sesiapa yang telah aku guriskan perasaan atau hatinya atau badannya secara sengaja atau tak sengaja, sama ada dari segi lisan, perbuatan mahupun secara halus/ghaib/qalbu. Maaf maaf maaf.

Hidup ini hanya sekali, kalau tak buat silap itu maknanya bukan manusia.


s diha

i miss you and this too. :)
and oh i so envy those who use the instagram apps. or even have instagram!

1 comment:

dee said...

i miss you too!!! hihihi :P gudluck mija.. doakan aku jugak.. sob3