Empunya Blog

My photo
Selangor, Malaysia
Tidak liberal. Tidak radikal. Cuma sederhana/average/moderate. Di tengah-tengah. Tu sebab selalu stuck.

Thursday, 28 July 2011

Lunch Hour

Nampak gayanya menu lunch aku yang paling best selama aku kerja ni adalah yang ditaja oleh Hawa.

Appetizer:
Kuih keria & karipap sardin.

Main course:
Nasi lemak lauk sambal paru.

Dessert:
Cempedak goreng (yang ni add-on). Baru angkat dari kuali weh masa aku beli tu!

Beverage:
Ayaq suam daghi ghumah.

Burppp~ Alhamdulillah~

Terima kasih Hawa!

Oh, lokasi 'restoran' ni:
Rahsia. Kalau aku bagitahu, mesti nanti korang fikir aku ni pelik. Aku tak pelik, bukan aku yang pelik.
Minah sorang ni yang pelik.(she said so herself)

:)

ihsan Tan Sri Google
*Susah betul blogger takde kamera ni. Tak boleh nak tunjuk korang gambar bendanya yang real.

Eh eh!! Aku rasa, ini post pertama aku pasal makanan kan?? Kan??? Wahh ada makna jugak la aku letak url blog ni laukcampur! Akhirnya!!!Wahahahahahaha!!
(Kegirangan sambil gelak tanpa batas)


M.I.Z.A.H! Hoyeah!!



P/S: Ada sesiapa nak taja aku kamera sebiji???? Heeee
(buat muka comel mintak kamera)


4 comments:

sparkling_deepred said...

bole lah nnt beli 'api liar' jd camera juga. asal jgn:

1) hilangkan
2) jatuh dalam jamban

muahahahaha

Mizah Adam said...

hwaaaaa jahat. huahuahua. kalo tu mmg xkan buatla kot dua2 tu. gilaaaa

HaWaAdAm said...

ye ke tak buat..........(*______*)

Mizah Adam said...

akanku tatang bagai minyak yg penuh satu tempayan!