Empunya Blog

My photo
Selangor, Malaysia
Tidak liberal. Tidak radikal. Cuma sederhana/average/moderate. Di tengah-tengah. Tu sebab selalu stuck.

Tuesday, 19 July 2011

Lelaki Sejati

Lelaki Sejati,
Takkan guna kemudahan untuk kaum wanita
Tanpa segan silu, tanpa ragu-ragu
Masuk di celah-celah lautan wanita
Sudahlah masuk dengan muka tak malu
Siap duduk lagi tu!
Grrrrrr geram betul rasanya
Nak je aku tenung sampai mampus
Tapi tak guna jugak,
Nanti aku yang sakit mata

Dude, ini coach untuk perempuan sahaja
PEREMPUAN
WANITA
WOMEN kalau plural
WOMAN kalau singular
Kau nak aku ajar kau grammar?
Ke kau nak aku ajar kau mengenali jantina diri sendiri?

Ignorant brats!

5 comments:

LeNsA said...

nie msti kes ktm nie^^

Mizah Adam said...

yg post bawah ni ko dah bace ke blom?

kingMidas said...

aku paling suke part yg ko nak tenung tu.... siyes aku gelak berdekah dekah bace post minah nih.... kah44444

Mizah Adam said...

haha~ kau nak aku tenung kau? heheh

kingMidas said...

ahh... toksah... nanti aku nak gelak