Empunya Blog

My photo
Selangor, Malaysia
Tidak liberal. Tidak radikal. Cuma sederhana/average/moderate. Di tengah-tengah. Tu sebab selalu stuck.

Tuesday, 19 July 2011

Dalam Sejarah Mizah Menjadi Girlfriend untuk Satu Hari

-serta kejadian-kejadian benar yang lain.


17.7.11_Cik Nothingville:
ya.
annoying.
fine.

Aku nampak, komen, terus gayut 39minit 35 saat.


17.7.11_ Cik Nothingville:
mamak pon nk ngorat.
Kau tu Cik Nothingville, rockers sgt! Jangan lupa bagi Cik Mashi seorang, ok!


17.7.11_ Cik Nothingville:
dalam sejarah mizah menjadi girlfriend untuk satu hari.
Kesimpulan  dari kejadian  sebenar pada satu hari Sabtu.


17.7.11_ Aku di wall Cik Nothingville:
okay fine, sbb dah ada org like, org komen, maka aku nk jadikan ia satu tajuk post. sekian!
Sebab aku dah janji nak buat jadi satu post di blog ni. 


17.7.11_ Aku:
malam ni ada kumbang mati dengan epal. T__T
Cu Lensa tanya aku apa maksud ni. Aku cakap balik, mana ada apa2 maksud! Memang ada kumbang mati dengan epal kat rumah aku ni haa. Stret je aku tulis ni. Aku bukan Fared Ayam lah nak tulis pusing2. Tak reti. 




17.7.11_ Aku:

‎"mggu depan free-kan masa kau! makan dengan VIP"
-alaaa tp mggu depan kita pergi PD!

"haa belah la kau!"



=.="

Yang dalam ".." tu, mak aku yang cakap. Huuu.


17.7.11_ Cu Lensa:
Malam ini ada epal matikan kumbang yang matikan epal yang matikan kumbang itu.-Bernama Tak
Ini tidak adil! Aku dah bagi izin share, diubah pula, tak cukup dengan itu, nama aku tidak diberi kredit! Tidak adil! 


17.7.11_ Aku di wall Tangkap Muat:
ha like like sume status sume org.
Geram sebab dia ni like semua yang di atas. Ahh mula dah! Hish!



17.7.11_ Tangkap Muat di wall Aku:
haha..like status org tu kje part time aku (^^)
Cik Nothingville dan Cu Lensa pulak back-up dia nih. Sabo jelah!



17.7.11_ Cik Nothingville:

pabila buat post mengenai siti noor hamizah je (sory kalau salah taip) mesti ramai orang nak komen. 


orang popular memang macam tu kan.



^^

Cik Nothingville menjatuhkan hukum begitu sekali untuk aku. Takpe2. Aku keluarkan fakta seronok untuk semua. Aku cakap, sekurang2nya aku tak ego nak add orang. Ada orang tu, takmau add orang, tunggu orang yang add dia. Kejadah?



17.7.11_ Cik Nothingville:

ok.
saya cuba untuk kurangkan ego.

kalau saya kenal awak, saya add awak ye.
tapi, perempuan je lah.

Cik Mashi pun  join jugak main komen-komen ni. Aku tanya secara berseloroh, adakah Cik Nothingville yang Aku maksudkan tadi? Bukan sebenarnya, tapi Cik Nothingville mahu belajar dan Cik Mashi suka.



17.7.11_ Cik Nothingville:

tak payah fikir pun tak apa, menghabiskan neuron sahaja.


crdt to: siti noor hamizah

Macamni baru aku suka! Ada kredit! Yang dia quote tu ialah komen aku pasal dia tanya siapa yang aku maksudkan yang ego tinggi takmau add orang tu. Tapi aku tahu Cik Nothingville gunakan ia untuk perkara lain. :)



17.7.11_ Aku:
nmpk gaye, mlm ni aku membiarkan sume org buli aku. xpe2, bagi dorg lak suke2. win2 situation. kann???? tddmka
Ramai orang like je, tak komen. Dem. Nampak sangat.






17.7.11_ Cik Nothingville:

semua orang sudah tidur kah?
eh, saya pun mahu tidur juga jia begitu.

sunyi sunnguh news feed ini.
asyik melihat post sendiri sahaja yang terpampang dikaca monitor ini.
saya rasa nak undur diri dululah cik hamizah.
n__n

Aku ucap selamat pagi.



17.7.11_ Cu Lensa di wall Aku:

sbab ko buli org gak..^^
xpe..b4 ak balik,i''ll treat u sumting nice,ok,deal?smileee..*hntikan​ fuuu fuuu ko tu sbelum ak kungfu ko*
haha
 Okay, fine. Dan aku akan tuntut janjimu itu. dan ye, aku memang PALING banyak cakap fuuuu kat cucu aku ni. Tapi aku sebut fuuu je. Not the whole word. Tak sanggup. (Duh?)



:)

Semua ni, membuatkan aku haru sebab pop-up muncul pop pop pop satu persatu. Pening aku dibuatnya. Dan semua ini, aku kira sebagai satu updet. Ya, tak perlu sms sentiasa, call sentiasa. Kalau persahabatan itu utuh, tak perlu asyiiiiik nak contact. Everyone have their own life. So, go get one! Lama jugak tak borak dengan Cik Nothingville & Cu Lensa. Juga Hello! kepada Cik Mashi yang aku baru add ( heee :D ) dan para peng-komen tambahan:

Fared Ayam Wannabe
Ema Student Memandu
Fotografer Psycho
AkuAmatSukaKucing
Abang FT Island

:)

Post ini untuk kamu semua!

:)

7 comments:

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

nama aku ke tu? kalau betul, awat la pelik sangat??? hahaaa

LeNsA said...

nama mamal?XD
keh keh keh

Mizah Adam said...

ema: haah. haha!
krol: mamal is tangkap muat la!

i'm mashitah said...

hey! patutlah mashi terbatuk2! ade org sebut2 kat sini ye!

Mizah Adam said...

ngeee :D

sparkling_deepred said...

tak paham

Mizah Adam said...

xpe. hehe :D