Empunya Blog

My photo
Selangor, Malaysia
Tidak liberal. Tidak radikal. Cuma sederhana/average/moderate. Di tengah-tengah. Tu sebab selalu stuck.

Monday, 14 February 2011

sabo jele

mmg dah lama kan tak update. nanti bila ada masa n story yer. Hee~

To all my silent readers (chewah baru kenal sorg dua dah perasan), jangan hilang sabar ye. x semua bloggers boleh online tiap2 hari. Nak2 pulak yang student macam aku nih. Sabor jelah. Heee

Tekan sini untuk sabo jelah!

Oh ye! Aku ada anak murid baru. Yang ni aku rasa aku nak ajar dia sungguh2. Tgk gaya dah ada, bakat hmm kene testing lagi. Tapi berdasarkan minat, aku rasa dia cpt pickup. Macam aku zaman muda2 duluu! Haha.  Wahai anak muridku, cikgu berazam nak ajar kamu sampai kamu pandai main lagu MUSE! Or GREENDAY. Ada pahamm?? Bagos.. Semangat itulah yang kita mahu ye rakan2..

Oklah. Untill ade cerita baru. Oh ye! Perihal 2010!! Ala lupe lagik... Okay2,, next post pasal tu. Promise! :D

Dah tekan dah ape yang diSURUH tekan kat atas tadi??? Belom? Tekann!!

3 comments:

totoromalas said...

sape anak murid ko tu weh???

adeqmanje said...

cis!berjanggut aq tgu perihal 2010 kau tuh..haha.. ;DD bgus2..da ade pelapis..hrp2 boley menyumbang lebih.. :)

KayRole KaiXa IskanDar said...

aura langit ke 6 tu..hahahahaha