Empunya Blog

My photo
Selangor, Malaysia
Tidak liberal. Tidak radikal. Cuma sederhana/average/moderate. Di tengah-tengah. Tu sebab selalu stuck.

Saturday, 22 January 2011

Korang korang

Korang korang~ (dalam hal ni tolak Matthew k~)


Korang tanya2/nganjing2 aku macam2 sebab sebenarnya korang sayang kat aku kan??? Alaaa... so sweeet~ Sayang korang jugak! Hehehe~ Jangan risau k, nnt ada apa2 hal aku bagitawu korang ye... ^.^

;P

8 comments:

KayRole KaiXa IskanDar said...

cehh...hahahahahahaha..
mungkin la kot..bkn pe..mcm mustahil la ko xde kan...so,mcm dh ade je la skrang..bukti dh ade..saksi dh ade..>.<

Mizah Adam said...

ape ade2 nih???? hahhahaha~

adeqmanje said...

ala3..skang da mule rse DISAYANGI ek?hehe.. ;p

totoromalas said...

hihihihihi... ooooppppsssss!!!!!!

Mizah Adam said...

kAK su: haha. diorang kak. sehari tak sakat tak sah. aishh! haha. tanda sayang la tu. ala3~
aten: ko!!! >.<

rasta_rulez said...

wei...x pyh tulis dlm blog... ktorag bc kot.... perasan gak ko ni ek...

Mizah Adam said...

haha!! yess!! mmg tujuan aku tulis nih nk suruh korg baca!!~ lalalala~ btw, ni blog aku, sukahati aku ler~ :P

Anonymous said...

Benar-benar seperti desain grafis dan navigasi dari situs, mudah di mata dan konten yang baik. situs lain hanya terlalu meluap dengan menambahkan.