Empunya Blog

My photo
Selangor, Malaysia
Tidak liberal. Tidak radikal. Cuma sederhana/average/moderate. Di tengah-tengah. Tu sebab selalu stuck.

Friday, 9 April 2010

Kalau Kau Jadi Aku, Kau akan Tahu..

Kenapa aku tak suka sawi.

Kenapa tengahari tadi terasa macam heaven.

Kenapa aku suka pergi kelas BI even terpaksa meredah panahan petir.

Kenapa feveret seat aku dalam bas ialah kedua belakang sebelah kiri.

Kenapa aku beli milo ais sedangkan aku tahu aku boleh buat air milo sendiri.

Kenapa aku pakai kasut hijau.

Kenapa makcik tu suka nak bagi bubur free.

Kenapa aku memaafkan headphone aku yg ada kaler pink.

Kenapa post kali ni banyak sangat kenapa.

Kenapa The Script menepati klimate sekarang.

Kenapa tingkap terbukak waktu malam tak pernah menakutkan aku.

Kenapa duit dalam poket takde tapi aku keep cool.

Kenapa aku tak suka kau tanya banyak-banyak.

Kenapa aku mula runsing bila ada ramai orang depan kau.

Kenapa aku fed-up bila kau salah faham atau misjudge aku.

Kenapa kau sangat klise,

dan

Kenapa kau, ye kau, bagi aku, adalah sangat membosankan.

Kalau kau jadi aku, kau akan tahu.

So, kau nak jadi aku tak?

Kalau kau jadi aku nanti kau dapat banyak merit..   ;P

p/s: Aku nak jadi dia boleh tak? Mesti ramai peminat nnt... Wakaka~

4 comments:

HaWaAdAm said...

kenapa kau tanya soalan2 mcm ni..hehehe..

kalau dah dok asrama, tingkap terbukak luas2 mlm2 buta pun ko tak heran dah...automatik ko jadi berani bila dok asrama..sebab ko harap diri ko je jaga diri ko, takde family nak tgk2kan ko kat situ..hehe...

ko nak jadi sape..aku kah..kuikuikui.....

Mizah Adam said...

xnak.. nak jadik jonny depp. boleh tak? haha~

HaWaAdAm said...

mana bole..ko ppuan, abe johnny lelaki..hehehe..tak bole2...

Mizah Adam said...

abe... tak tahan....