Empunya Blog

My photo
Selangor, Malaysia
Tidak liberal. Tidak radikal. Cuma sederhana/average/moderate. Di tengah-tengah. Tu sebab selalu stuck.

Tuesday, 6 April 2010

Dah Mari!!!

Naik bas.
Jalan.
Berhenti kat bus stop.
Semua yg tunggu dah posing macam model.
Sorang-sorang.
Pakai pun dah macam model.
Kalau aku ada kamera masa itu boleh aku buat photoshoot kejap.
Tapi. Takpelah.
Yang tunggu pun, nampak je bas, terus kerumun macam PATI nak masuk Malayisa.
So kalau photoshoot pun mungkin dalam 2-3 saat je.
Sambil tengok model/PATI dari dalam bas, hari makin mendung.
Ada tanda nak hujan lebat.
Baguslah. Kasi sejuk sikit.
Sekarang ni tidur pun dah macam joging dah.
Peluh tak ingat!

Bila mendung macam ni.
Hati rasa melo.
Seperti kebiasaan.
Walau ramai model/PATI pun,
Kau yang pakai baju 3 warna lah yang aku tunggu.

p/s: Dress ungu menjadi! haha~

3 comments:

HaWaAdAm said...

sape yg pakai baju 3 warna?sape?sape?

mana gmbr2 dinner? aku nak tgk..dress purple, new contact lens dan..spek hitamku..ohh!!

sparkling_deepred said...

is it me? or sapa dek?

Mizah Adam said...

ahaha~ random post maaa...