Empunya Blog

My photo
Selangor, Malaysia
Tidak liberal. Tidak radikal. Cuma sederhana/average/moderate. Di tengah-tengah. Tu sebab selalu stuck.

Thursday, 8 April 2010

Bila BI jadi BM, maka..

Demm yu. Itu yg terhasil.

Apa yg demm?

Bas UPM kaler biru aqua yg tanda depannya tertera

KOMUTER
UPM

ataupun

SOUTH CITY PLAZA
HENTIAN KOMUTER

Sebab:
Bila betul2 nak bas komuter, x nampak2 pulak batang hidung lampu mata belalang dia tuh.
Bila xmau, ada je pulak yang lalu lalang depan mata.

Aku tunggu bas kolej lah. Bas kolej. Yang kau lalu depan aku buat ape. Ha. Aku tak boleh balik umah lagi la. Final dah nak dekat nih. Kang balik kang tak blaja pulak. Aku tahulah komuter dengan Balakong tu dekat je. Demm yu, bas biru akua tertulis komuter upm, demm yu.

Tunggu kat depan fakulti, sebijik mari.
Tunggu kat depan fakulti pendidikan pun, sebijik mari.
Bila aku dah naik bas kolej, saja je nak berhenti depan bas kolej aku yg hampir nak gerak dah. Demm betol.

Dalam bas kolej terdengar lagu YUNA. Bila aku bukak mulut nak join nyanyi, hujan lebat serta merta turun.

Pehh lagi terasa macam bas biru akua yg kat depan bas kolej tu perli aku siap senyum jahat dan gelak berdekah-dekah macam syaithannnnn.

Cissssss.

P/S: Selain duit, benda apa yg org kekurangan masa dah nak abes2 sem camni?
Merit!!!!

Maka, maaf, saya tak jual merit yer...

4 comments:

HaWaAdAm said...

cewah2...mementangla merit banyak kan...hehehe...

adeqmanje said...

haha..lgpn dak2 synchro nih xperlukn merit la.. ;D

sparkling_deepred said...

ish2.

Mizah Adam said...

kan.... bas biru tu jahat kan...